DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
Vše o aerodecku


Honda accord 3G (CA4,CA5 ) [ 11/85 - 12/89 ]


Typy motoru u Hondy accord aerodeck







Typy  Válce   Ventily  Výkon v KW  Zrychlení 0 - 100 Km  





A20A1  4 12 76 (103 Hp) 10,8





A20A2  4 12 78 (106 Hp ) 9,9





A20A3  4 12 85 (116 Hp ) 9,8





A20A4  4 12 90 (122 Hp ) 9,4


 

Všechny tyto typy Jsou skoro stejní až na to že mam trošku jinývýkon  

První typ A20A1 je jednobodové štrikování.Oproti ostatním kterýjsou nejspíš vícebodové štrikovaní (A20A2)-U toho typu si nejsem jistíprotože jsem ho ještě neviděl.Je samozřejmé 

Že nejlépe jede ten poslední typ.Ten si v nejbližší době chcidát do vozu.Protože sem koupil lednu hondu a tam náhodou byl. 

 

No co jde o vnitřní interiér jsou různě vybavení.Podle potřebykupujícího. 

Ale co dělaly v nejlepší palbě tak to bylo v elektrice kompleti se šíbrem.Kožené sedačky. 

Tempovat.Nedávno sem viděl jednu hondu a nebyla ani velektrice.A to sem teda čuměl  

Protože sem měl 4 a všechny byly v elektrice.takto sem nečekal. 

No co více říc asi prozatím nic víc.  


To by mělo bít vše
  • CA4 1985-1989 als STH (Accord 1600)
    • 1587ccm 65kW / 88PS
  • CA5 1985-1989 als STH und Aerodeck (Accord 2000)
    • 1932ccm 75kW / 102PS ab 1986
    • 1932ccm 76kW / 103PS ab 1986
    • 1932ccm 78kW / 106PS ab 1986
    • 1932ccm 85kW / 116PS ab 1987
    • 1932ccm 90kW / 122PS
    • 1944ccm 98kW / 133PS nur als STH, ab 1987
    • 1944ccm 101kW / 137PS nur als STH, nur in 1987

Tady je pár rad jak na to.


  A co se tet připravuje:Ostrá vačka kterou si nechám udělat v Brně.


Měla by přidat motoru 10 - 15 koní.
Závislí na tom jaký uhel má vačka.Musíte si jí nechat udělat.

Ale bacha.Rada na závěr.Při výměně vačky se musí pod pružiny vačky vložit vymezovacípodložku aby se vám stačili vracet.

Když budou meký.Budou se špatně vracet a motor nepůjde od podlahy.




Úpravy které Jdou udělat a které podle mne jsou nejlepší pro motor a pro výkon.


Úprava vejfukoveho a sacího potrubí:

Další co je dobrý upravovat jsou svody.Sportovní svody taky přidaj docela dost.
Záleží na typu motoru.
1.Vyleštěním sacího potrubí proudí směs palivo se záduchem rychleji a tím se víceochlazuje rychleji se tam dostane a tím více se ho tam vejde.
Na tomto principu funguje turbo.
2.Sportovní výfukové svody fungují na principu rychlého vyplachování.Tím seválce lépe vyčistí.Rychleji odchází spaliny a zvedá se výkon.

Upraví které možná budu někdy dělat
Záleží na tom Jak skončí pokus s ostrou vačkou.Pak se uvidí.

Čipování jednotky :
Často se čipují jednotky ale to záleží na tom jak je upraveném od fabriky.
Některé řídící jednotky nejdou moc načipovat.

Třeba takoví Japonský motory mívají tak našlapané udělaní jednotky že jíná hodítenapříklad o 2 až 5 kw.

Ale jak říkám.Záleží na výrobci.

Velice dobře se čipují Felície.Naproti favoritům který nejdou moc načipovat.

Snižování hlavy :
Taky dobrý nápad ale jak čeho.U naftáku nic moc.
U benzínu to jde ale nesmí se to přehnat.Pokut se to přežene pak se nesmíte divitže to třeba ani nenastartujete.
Nebo to muže jít nastartovat bez problému.Ale háček je že třeba po 500 km .Vámmuže něco začít klepat v motoru.A co se nestane.
Odejdou vám jednoduše pístní čepy,uložení klikové hřídele popřípadě klikové čepy.

Odlehčení setrváku :

Určitě jde motor lépe do otáček.Ale má to i nevýhody.
Čím víc odlehčení setrváku.Tím se zmenšuje krouták.(Krouticí moment)
Taky musí bít dobře odlehčení jinak muže hned u setrváku prasknout klika.


Turbo:

No tak to je jiná parketa to zvedá velice dobře výkon.

Ale problém je že se nemůžou dávat na každí motor.Měl by bít na topřipravení.Protože by to nemusel vydržet.Nejspíš ojnice.

Záleží na tom jaký to bude turbo a kolik tlačí.Je několik druhu turbo.

Tlak turba se dá ovlivnit.Ale jen u některých turb.


 
Tady vidíte jak vypadá honda ze vnitř v plní náloži.
Kožené sedačky který se montovaly do aerodecka.

     


Tady mate Manuál k stažení …….



62se322.pdf (4120 KB) 


 












Vytvořeno službou WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek